Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorŠeligová, Markéta
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:48Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155038
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování Generace Z na trhu kosmetiky. Cílem práce je zkoumat faktory ovlivňující rozhodovací proces této generace při nákupu kosmetických produktů, reakci na marketingové aktivity prodejců a výrobců kosmetik a preference v oblasti udržitelnosti a etiky v kosmetickém průmyslu. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, které zahrnují teoretický rámec spotřebitelského chování, analýzu současného stavu kosmetického trhu, metodologii sběru dat a závěry.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analyzing the consumer behavior of Generation Z in the cosmetics market. The aim of the thesis is to examine the factors influencing the decision-making process of this generation when purchasing cosmetic products, their response to marketing activities of cosmetics retailers and manufacturers, and their preferences regarding sustainability and ethics in the cosmetics industry. The thesis is structured into seven chapters, covering the theoretical framework of consumer behavior, analysis of the current state of the cosmetics market, methodology of data collection, and conclusions.en
dc.format.extent1888877 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebiteslké chovánícs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjecttrh kosmetikycs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeAnalysis of Generation Z Consumer Behaviour in the Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEL0060_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam