Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorHeczko, Radovan
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:49Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155042
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat konkurenci e-shopů s kosmetikou v České republice za pomocí pozorování, ale také mystery shoppingu a dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou poskytnuté doporučení a návrhy. Tato práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z části praktické. První část práce se zabývá popisem online trhu s kosmetikou, marketingovým a komunikačním mixem, ale také vymezením základních pojmů v této problematice. Reprezentativní výběrový soubor byl vytvořen na základě primárních dat získaných z online dotazování. K zajištění správné struktury výběrového souboru je zvolená technika sněhové koule a technika vhodného úsudku. Z výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že čeští spotřebitelé nejčastěji kupují pleťovou kosmetiku. Dále, že nejdůležitějším faktorem při nákupu kosmetiky je garance bezpečné platby a přehlednost e-shopu. Návrhy a doporučení mohou použít již stávající provozovatelé e-shopů s kosmetikou, ale i ti, kteří by chtěli s prodejem kosmetiky online začít.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the competition of e-shops with cosmetics in the Czech Republic using observation, but also mystery shopping and a questionnaire survey. Recommendations and suggestions are provided based on the results. This thesis consists of two parts, a theoretical part and a practical part. The first part of the work deals with the description of the online cosmetics market, marketing and communication mix, but also with the definition of basic terms in this issue. A representative sample was created based on primary data obtained from an online survey. To ensure the correct structure of the sample set, the snowball technique and the appropriate judgment technique are chosen. From the results of the questionnaire survey, it was found that Czech consumers most often buy skin cosmetics. Furthermore, the most important factor when buying cosmetics is the guarantee of safe payment and the clarity of the e-shop. The suggestions and recommendations can be used by existing cosmetics e-shop operators, but also by those who would like to start selling cosmetics online.en
dc.format.extent817143 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKosmetikacs
dc.subjectonline trh s kosmetikoucs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectonline výzkumcs
dc.subjectmystery shoopingcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectCosmeticsen
dc.subjectonline cosmetics marketen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectonline researchen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectobservationen
dc.subjecte-shopen
dc.titleAnalýza konkurence e-shopů s kosmetikoucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of E-shops with Cosmeticsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHEC0064_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam