Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorBlaschke, Marek
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:49Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155043
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší problematiku jednotné úrovně poboček jedné společnosti. Tato problematika zahrnuje dodržování vyzkoušených postupů na všech pobočkách, stejně tak jako svědomitá práce a chování zaměstnanců. Ke zjištění úrovně vybraných poboček byla vybrána kvalitativní metoda mystery shopping, kdy byly jednotlivým prodejnám přiřazeny scénáře, dle kterých byly udělovány body. Prodejny byly hodnoceny na základě získaných bodů za splněná kritéria. Výsledkem šetření bylo zhodnocení úrovně vybraných prodejen v regionu a jejich následné seřazení dle výkonnosti. Na základě výsledků bylo zjištěno, že nejvyšší počet bodů získala pobočka v Krnově, nejméně naopak získala pobočka v Bruntále. Šetření ukázalo na některé nedostatky, které by bylo možné vymazat. Jedná se například o zavedení elektronických cenovek, zvýšení počtu stálých zaměstnanců či aktualizace aplikace.cs
dc.description.abstractThis thesis addresses the issue of a unified level of branches within one company. This issue includes the adherence to established procedures at all branches, as well as conscientious work and behavior of employees. To determine the level of selected branches, a qualitative mystery shopping method was chosen, where individual stores were assigned scenarios based on which points were awarded. The stores were evaluated based on the points obtained for meeting the criteria. The result of the investigation was an assessment of the level of selected stores in the region and their subsequent ranking according to performance. Based on the results, it was found that the branch in Krnov received the highest number of points, while the branch in Bruntál received the fewest. The investigation revealed some deficiencies that could be addressed. These include, for example, the introduction of electronic price tags, increasing the number of permanent employees, or updating the application.en
dc.format.extent1604881 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery shoppercs
dc.subjectretailcs
dc.subjectscénářcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery shopperen
dc.subjectretailen
dc.subjectscenarioen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhucs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of the Selected Company on the Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0271_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam