Show simple item record

dc.contributor.advisorPoczatková, Blanka
dc.contributor.authorŠevčík, Tomáš
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:51Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155053
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti e-shopu XY, specializujícího se na prodej příslušenství k telefonům. Za cíl si klade analyzovat a následně vyhodnotit konkurenceschopnost e-shopu XY a uvést návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část, kdy v teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a metody. V praktické části je poté představen e-shop XY a následně jsou použité k zjištění jeho konkurenceschopnosti tyto metody: PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, SWOT analýza a BCG analýza. Výsledky analýz jsou poté shrnuty v páté kapitole Shrnutí a návrhy. Dále v této kapitole jsou také návrhy a doporučení, které vycházejí z výsledků analýz.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analyzing the competitiveness of the XY e-shop, specializing in the sale of phone accessories. The goal is to analyze and subsequently evaluate the competitiveness of the XY e-shop and provide suggestions and recommendations for enhancing its competitiveness. The thesis is divided into practical and theoretical sections, where the theoretical part defines basic concepts and methods. In the practical section, the XY e-shop is introduced and the following methods are used to determine its competitiveness: PEST analysis, Porter's analysis of competitive forces, SWOT analysis, and BCG analysis. The results of the analyses are then summarized in the fifth chapter, Summary and Suggestions. This chapter also includes suggestions and recommendations based on the results of the analyses.en
dc.format.extent846596 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectbusinnesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti e-shopu v oblasti příslušenství pro mobilní telefonycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitiveness of the E-shop in the Field of Accessories for Mobile Phonesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHronová, Pavlína
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEV0161_EKF_B0413A050012_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record