Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCenková, Šárka
dc.contributor.authorŽidek, Jan
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:52Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155054
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo porovnat 2 subjekty v rámci marketingového mixu. Pomocí grafů, tabulek a výpočtů byly subjekty porovnány. Na základě porovnání bylo zjištěno že, anglická Premier League je na tom výrazně marketingově lépe než LaLiga.cs
dc.description.abstractThe goal of this bachelors thesis was to compare two subjects based on marketing mix. They were compared by using data in graphs and tables. Based on this comparison, The Premier League looked better than LaLigaen
dc.format.extent1905102 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectCommunications mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleZhodnocení marketingu zahraničních fotbalových soutěžícs
dc.title.alternativeEvaluation of the Marketing of Foreign Football Competitionsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePanec, Alan
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZID0074_EKF_B0413A050012_S05_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam