Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorAxmann, Daniel
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:28Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155873
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní rozhodování spotřebitelů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti online marketingu a chování spotřebitelů, přičemž je kladen důraz na aktuální marketingové nástroje a trendy v digitálním prostředí. Praktická část práce je postavena na kvantitativním výzkumu formou online dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda a jakým způsobem ovlivňují sociální sítě spotřebitele k nákupu. Výsledky výzkumu ukazují, že významný vliv na nákupní chování mají hlavně influenceři, zejména pak odborníci na specifické oblasti. V závěru práce jsou formulována doporučení pro firmy a drobné podnikatele, jak efektivně využívat sociální sítě k ovlivnění spotřebitelského chování.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the influence of social networks on consumer purchasing decisions. The theoretical part defines the basic concepts of online marketing and consumer behaviour, with emphasis on current marketing tools and trends in the digital environment. The practical part of the thesis is based on quantitative research in the form of an online questionnaire survey, the aim of which was to find out whether and how social networks influence consumers to make purchases. The results of the research show that influencers, especially domain-specific experts, have a significant impact on purchasing behaviour. The paper concludes by formulating recommendations for companies and small entrepreneurs on how to effectively use social networks to influence consumer behaviour.en
dc.format.extent2251582 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectchování zákazníkůcs
dc.subjectnákupní chování zákazníkůcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectinfluenceřics
dc.subjectreklamacs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectTikTokcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectcustomer buying behaviouren
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectinfluencersen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectInstagramen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectTikToken
dc.subjectTwitteren
dc.subjectYouTubeen
dc.titleVliv sociálních sítí na nákupní rozhodování spotřebitelůcs
dc.title.alternativeThe Influence Of Social Networks On Consumer Purchasing Decisionsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisAXM0014_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam