Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorJurica, Samuel
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:28Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155876
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na českém trhu mobilních telefonů. Mobilní telefon představuje v současnosti nejen komunikační prostředek, ale také důležitý prvek každodenního života jednotlivce i společnosti. Cílem práce bylo identifikovat hlavní faktory, které ovlivňují rozhodovací proces spotřebitelů při výběru mobilního telefonu, na základě dat získaných z online dotazníkového šetření vytvořit spotřebitelskou typologii a také definovat nákupní chování dvou vybraných věkových skupin, tj. generace Y a Z.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of factors influencing consumer behaviour on the Czech mobile phone market. The mobile phone is nowadays not only a means of communication, but also an important element of the everyday life of individuals and society. The aim of the thesis was to identify the main factors influencing the decision-making process of consumers when choosing a mobile phone, to create a consumer typology based on data obtained from an online questionnaire survey, and also define the purchasing behaviour of two selected age groups, i.e. Generation Y and Z.en
dc.format.extent7070726 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectčeský trhcs
dc.subjectvěkové generacecs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectnákupní preferencecs
dc.subjectonline dotazníkové šetřenícs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectCzech marketen
dc.subjectage generationen
dc.subjectconsumer typologyen
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectpurchase preferencesen
dc.subjectonline surveyen
dc.titleIdentifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitele na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeIdentification of Factors Influencing Consumer Behaviour in the Mobile Phone Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0502_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam