Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorLindovský, Jakub
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:34Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:34Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155903
dc.description.abstractCílem práce bylo zpracovat podnikatelský plán k založení nové salaterie a pomocí analýz prostředí, finančního plánu a analýzy rizik zhodnotit, zda má plánovaný podnik šanci uspět na trhu. Vnější prostředí podniku bylo analyzováno pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Součástí práce je také marketingový plán, ve kterém byla definována cílová skupina, konkurenční výhoda podniku a jednotlivé prvky marketingového mixu 7P. V rámci finančního plánu byly vytvořeny tři scénáře a v každém z nich byly sestaveny finanční výkazy. Rizika byla analyzována a zhodnocena pomocí analýzy rizik. Pro propojení analýzy vnějšího prostředí a poznatků získaných ohledně vnitřního prostředí byla vytvořena SWOT analýza. Na základě provedených analýz a finančního plánu dospěl autor k závěru, že podnikatelský plán je realizovatelný ve dvou ze tří uvažovaných scénářů.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to develop a business plan for establishing a new salad bar and to evaluate, through environmental analyses, a financial plan, and risk assessment, whether the planned business has the potential to succeed in the market. The external environment of the business was analysed using the PEST analysis and Porter’s Five Forces model. The thesis also includes a marketing plan, in which the target group, the competitive advantage of the business, and the individual elements of the 7P marketing mix were defined. Within the financial plan, three scenarios were created, and financial statements were prepared for each of them. Risks were analysed and assessed using a risk analysis. To connect the external environment analysis with insights into the internal environment, a SWOT analysis was conducted. Based on the analyses performed and the financial plan, the author concluded that the business plan is feasible in two out of the three considered scenarios.en
dc.format.extent1511159 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikatelský pláncs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectsalateriecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectanalýza rizikcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectBusiness planen
dc.subjectentrepreneurshipen
dc.subjectsalad baren
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter’s five forces modelen
dc.subjectrisk analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleZpracování podnikatelského plánu pro založení nového podnikucs
dc.title.alternativeDeveloping a Business Plan for Setting up a New Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStarzyková, Doris
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIN0118_EKF_B0413A050012_S03_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam