Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorWeber, Dan
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:36Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:36Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155912
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje tématu vymezení kompetencí pracovníků ve finančním sektoru, konkrétně v oblastech bankovnictví, pojišťovnictví a finančního poradenství. Cílem práce bylo zjistit, jak odborné znalosti a dovednosti pracovníků ovlivňují vnímání kvality poskytovaných služeb z pohledu klientů. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které souvisí s touto problematikou. Praktická část je zaměřena na výzkum, který byl realizován pomocí dotazníků, rozhovorů, pozorování a impakt matice. Výsledky ukazují, že úroveň odborných znalostí a dovedností hrají jednu z nejdůležitějších rolí, ale do rozhodnutí klientů vstupuje více aspektů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the topic of defining employee competencies in the financial sector, specifically in the areas of banking, insurance, and financial consulting. The aim of the thesis was to determine how employees’ professional knowledge and skills influence clients’ perception of the quality of services provided. The theoretical part describes the key concepts related to this issue. The practical part is focused on research carried out through questionnaires, interviews, observation, and an impact matrix. The results show that the level of professional knowledge and skills plays one of the most important roles, although several other aspects also influence clients’ decision-making.en
dc.format.extent2112045 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKompetencecs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectbankovnictvícs
dc.subjectpojišťovnictvícs
dc.subjectporadenstvícs
dc.subjectznalostics
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectCompetenciesen
dc.subjectfinanceen
dc.subjectbankingen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectconsultingen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectqualityen
dc.subjecteducationen
dc.titleVymezení kompetencí pracovníkůcs
dc.title.alternativeDefinition of Employee Competenciesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTuharská, Aneta
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWEB0013_EKF_N0413A050014_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record