Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrabková, Iveta
dc.contributor.authorStaňková, Gabriela
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:39Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:39Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155932
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá evaluací komplexního řízení kvality na úrovni městského úřadu s využitím modelu CAF (Common Assessment Framework). Předmětem zkoumání je Městský úřad Paskov, který dosud nezavedl žádnou formální metodu managementu kvality. Cílem práce je zhodnotit současný stav řízení kvality a výkonnosti, identifikovat slabá místa prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření mezi zaměstnanci a navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení. Výsledky ukazují, že i menší úřad může model CAF efektivně využít pro systematický rozvoj, optimalizaci procesů a zkvalitnění poskytovaných služeb. Zjištění a zvolená metodika mohou sloužit jako inspirace i pro další obce a města podobné velikosti a zároveň přispívat k naplňování strategických cílů Koncepce Klientsky orientovaná veřejná správa 2030.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the evaluation of total quality management in the conditions of a municipal office, using the CAF (Common Assessment Framework) model. The selected case study is the Municipal Office in Paskov, which has not yet implemented any formal quality management method. The aim of the thesis is to assess the current state of quality and performance management at the office, identify weaknesses using SWOT analysis and a structured employee survey, and to propose a set of improvement measures. The results demonstrate that even a smaller local government office can effectively use the CAF model for systematic development, process optimization and better service delivery. The findings and methodology may serve as inspiration for other municipalities of similar size and contribute to fulfilling the strategic goals of the Client-Oriented Public Administration 2030 Concept.en
dc.format.extent1064025 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCAFcs
dc.subjectřízení kvalitycs
dc.subjectveřejná správacs
dc.subjectměstský úřadcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectnávrh zlepšenícs
dc.subjectCAFen
dc.subjectquality managementen
dc.subjectpublic administrationen
dc.subjectmunicipal officeen
dc.subjectemployee surveyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectimprovement proposalen
dc.titleEvaluace komplexního managementu kvality městského úřaducs
dc.title.alternativeEvaluation of Total Quality Management of the Municipal Officeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaňková, Ivana
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRE0023_EKF_N0312A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam