Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorBugaeva, Viktoriia
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:42Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155944
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu divadelní kavárny Café bar G v Ostravě. Cílem práce je zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé prvky marketingového mixu a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V rámci výzkumu byl použit dotazník zaměřený na spokojenost návštěvníků. Výsledky ukazují, že zákazníci oceňují atmosféru kavárny, ale kritizují pomalou obsluhu a úzký sortiment. Na základě zjištění byly navrženy konkrétní změny v oblasti propagace, nabídky a zákaznického servisu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the theatrical café Café bar G in Ostrava. The aim of the thesis is to determine how customers perceive the individual elements of the marketing mix and to propose recommendations for its improvement. The research was based on a questionnaire targeting customer satisfaction. The results show that visitors appreciate the atmosphere but criticize the slow service and limited product range. Based on the findings, specific changes were proposed in promotion, product offering, and customer service.en
dc.format.extent4220678 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkulturní kavárnacs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcultural caféen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectpromotionen
dc.subjecttarget groupen
dc.subjectserviceen
dc.titleAnalýza marketingového mixu divadelní kavárnycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Mix of a Theatre Caféen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Tereza
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUG0016_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam