Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorSkotnicová, Pavlína
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:44Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155953
dc.description.abstractIdentifikace faktorů ovlivňujících nákupní chování generací Y a Z na trhu korejské kosmetiky je hlavním tématem této bakalářské práce. Práce se zabývá analýzou nákupního chování generace Y (narozené v letech 1981–1995) a generace Z (narozené v letech 1996–2010) na trhu korejské kosmetiky (tzv. K-beauty). Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem díky inovativním produktům, kvalitnímu složení a propojení s tradičními postupy péče o pleť. Cílem práce je identifikovat hlavní faktory ovlivňující nákupní chování těchto dvou generací na trhu korejské kosmetiky, porovnat jejich preference, využívané nákupní kanály či zdroje informací . Na základě provedeného výzkumu jsou formulována doporučení pro firmy, jak přizpůsobit marketingové strategie a efektivně oslovit tyto významné skupiny spotřebitelů.cs
dc.description.abstractThe identification of factors influencing the purchasing behavior of Generations Y and Z in the Korean cosmetics market is the main focus of this bachelor’s thesis. The thesis analyzes the purchasing behavior of Generation Y (born between 1981 and 1995) and Generation Z (born between 1996 and 2010) in the Korean cosmetics market, also known as K-beauty. Korean cosmetics have become a global phenomenon due to their innovative products, high-quality ingredients, and incorporation of traditional skincare methods. The aim of the thesis is to identify the key factors influencing the purchasing decisions of these two generations, and to compare their preferences, shopping channels, and sources of information. Based on the conducted research, the thesis formulates recommendations for companies on how to adapt their marketing strategies to effectively target these important consumer groups.en
dc.format.extent2437123 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkorejská kosmetikacs
dc.subjectK-beautycs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectgeneracecs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectmileniálovécs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectvliv influencerůcs
dc.subjectznačky korejské kosmetikycs
dc.subjecttrendy v kosmeticecs
dc.subjectnákupní kanálycs
dc.subjectzdroje informacícs
dc.subjectkvalita produktůcs
dc.subjectsložení kosmetikycs
dc.subjectinovace v kosmeticecs
dc.subjectKorean cosmeticsen
dc.subjectK-beautyen
dc.subjectfactorsen
dc.subjectpurchasing behavioren
dc.subjectgenerationsen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectmillennialsen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectinfluence of influencersen
dc.subjectKorean cosmetics brandsen
dc.subjectbeauty trendsen
dc.subjectpurchasing channelsen
dc.subjectsources of informationen
dc.subjectproduct qualityen
dc.subjectcosmetic ingredientsen
dc.subjectinnovation in cosmeticsen
dc.titleIdentifikace faktorů ovlivňujících nákupní chování generací Y a Z na trhu korejské kosmetikycs
dc.title.alternativeIdentification of Factors Influencing the Purchasing Behaviour of Generations Y and Z on Korean Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Tereza
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKO0214_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record