Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorHöhnová, Markéta
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:46Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:46Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155964
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na srovnání zákaznických aplikací vybraných obchodních společností. Primární vybranou zákaznickou aplikací byla Tesco Clubcard, která byla následně porovnána s dalšími konkurenty, mezi které patří Kaufland Card, Lidl Plus a Můj Albert. K identifikaci a hodnocení vnějšího prostředí společnosti byla využita PEST analýza. Následně byla vytvořena matice vlivu, která slouží k porovnání vybrané společnosti s dalšími konkurenty. V závěru bakalářské práce byl vyhodnocen dotazník, na který odpovědělo 164 respondentů. Výsledky ukázaly, že respondenti ve většině případů používají zákaznické aplikace. Respondenti, kteří zákaznické aplikace nepoužívají, nepředpokládají do budoucna, že by zákaznické aplikace začali používat. Dále se ukázalo, že mladší generace (15-29 let) používá nejvíce zákaznickou aplikaci Tesco Clubcard, zatímco starší věkové kategorie více používají zákaznickou aplikaci Lidl Plus. Výsledky analýzy zákaznických aplikací ukázaly, že vybraná společnost vykazuje silné stránky v určitých oblastech, ale zároveň existují oblasti, ve kterých by mohla konkurenci předčit, pokud by se zaměřila na specifické oblasti, například na změny skenování kupónů, které zákazníci musí skenovat každý zvlášť na pokladně. Dále na implementaci digitálních účtenek, možnost vytvoření nákupního seznamu nebo integraci platební funkce přímo v rámci zákaznické aplikace. Všechny tyto návrhy by zlepšily spokojenost využívání zákaznické aplikace Tesco Clubcard.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s thesis focuses on the comparison of customer applications of selected business companies. The primary customer application selected was Tesco Clubcard, which was subsequently compared with other competitors, including Kaufland Card, Lidl Plus and Můj Albert. To identify and evaluate the external environment of the company, a PEST analysis was used. Subsequently, an influence matrix was created, which was used to compare the selected company with other competitors. At the end of the bachelor´s thesis, a questionnaire was evaluated, with responses from 164 respondents. The results showed that respondents use customer applications in most cases. Respondents who do not use customer applications do not expect to start using them in the future. It also turned out that the younger generation (15-29 years) uses the Tesco Clubcard customer application the most, while older age groups use the Lidl Plus customer application more. The results showed that the selected company has strengths in certain areas, but there are also areas where it could outperform the competition if it focused on specific areas, such as changes to coupon scanning, which customers must scan separately at the checkout. Furthermore, the implementation of digital receipts, the ability to create a shopping list or the integration of payment functionality directly within the customer application. All of these suggestions would improve the satisfaction of using the Tesco Clubcard customer application.en
dc.format.extent2316302 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákaznické aplikacecs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectgenerace respondentůcs
dc.subjectcustomer applicationsen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectgenerations of respondentsen
dc.titleSrovnání zákaznických aplikacícs
dc.title.alternativeComparison of Customer Applicationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChudoba, Filip
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOH0010_EKF_B0413A050012_S03_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record