Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorMacková, Marie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155986
dc.description.abstractÚspěšné uvedení nového produktu na trh vyžaduje pečlivě promyšlenou marketingovou strategii, která zohledňuje tržní prostředí, zákaznické preference a konkurenci. Cílem této diplomové práce bylo navrhnout strategii pro uvedení nového produktu – papírového dortu – na trh. Použitím situační analýzy, SWOT analýzy a metody dotazníkového šetření byla získána data, která byla následně vyhodnocena. Výsledky výzkumu ukázaly, že papírový dort oslovuje zákazníky, kteří při výběru dárků kladou důraz na originalitu, estetiku a praktičnost. Zákazníci oceňují zejména unikátní design a netradiční koncept, který odlišuje produkt od běžných dárkových řešení. Na základě těchto zjištění byla navržena komplexní marketingová strategie, která zahrnuje prémiové cenové nastavení, selektivní distribuční kanály a cílenou komunikační strategii zaměřenou na online marketing, vizuální prezentaci a storytelling. Strategie reflektuje výklenkový charakter produktu, klade důraz na autentickou interakci se zákazníky, digitální platformy a budování exkluzivní značky.cs
dc.description.abstractA successful new product launch requires a carefully thought-out marketing strategy that takes into account the market environment, customer preferences and competition. The aim of this thesis was to propose a strategy for the launch of a new product - paper cake - in the market. Using situational analysis, SWOT analysis and questionnaire survey method, data was obtained and subsequently evaluated. The research results showed that paper cake appeals to customers who place emphasis on originality, aesthetics and practicality when choosing gifts. In particular, customers appreciate the unique design and unconventional concept that differentiates the product from conventional gift solutions. Based on these findings, a comprehensive marketing strategy was proposed, that includes premium pricing, selective distribution channels and a targeted communication strategy focused on online marketing, visual presentation and storytelling. The strategy reflects the niche nature of the product, emphasising authentic customer interaction, digital platforms and exclusive brand building.en
dc.format.extent5790891 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectNepečené dortycs
dc.subjectNový produktcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectUnbaked cakesen
dc.subjectNew producten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh strategie pro uvedení nového produktu na trhcs
dc.title.alternativeStrategy Design for Launching a New Product on the Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanků, Šárka
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAC0545_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam