Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorGlejtková, Hana
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155987
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na analýzu postojů návštěvníků k zámku Linhartovy. Zámek Linhartovy se nachází v Moravskoslezském kraji v blízkosti polských hranic, kde není cestovní ruch a turistická nabídka tolik pestrá. Cílem diplomové práce bylo zjistit nejen postoje návštěvníků k samotnému zámku Linhartovy, ale také jaké faktory ovlivňují jejich postoje vůči návštěvě kulturních památek. Na základě těchto znalostí jsme schopni rozpoznat motivace návštěvy zákazníka a zdokonalit marketingový mix a úsilí kulturní organizace. Teoretická část práce je věnovaná identifikaci postojů spotřebitelského chování, cestovnímu ruchu, marketingu kultury, marketingovému mixu a charakteristice zámku Linhartovy. Praktická část je zaměřena na metodiku výzkumu a pomocí vybraného kvantitativního výzkumu byla provedena analýza dat a hodnocení výsledků. Z podrobné analýzy byla navržena možná doporučení pro zlepšení atraktivity zámku a marketingového úsilí. Práce přispívá k porozumění chování a postojů návštěvníků kulturních památek a jejich očekávání.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on the Analysis of Visitors Opinions on Linhartovy Castle. The Linhartovy Castle is located in the Moravian-Silesian region near the Polish border, where the tourism and tourist offer is not that strong. The aim of the thesis was to find out not only the attitudes of visitors towards Linhartovy Castle itself, but also what factors influence their attitudes towards visiting cultural monuments. Based on this knowledge, we are able to recognize the motivations of the visiting customer and improve the marketing mix and efforts of the cultural organization. The theoretical part is devoted to the identification of consumer behavior attitudes, tourism, cultural marketing, marketing mix and characteristics of Linhartovy Castle. The practical part focuses on the research methodology and using the quantitative research, data analysis and evaluation of the results were carried out. From the detailed analysis, possible recommendations for improving the castle's attractiveness and marketing efforts were proposed. The work helps to understand the behaviour and attitudes of visitors to cultural heritage sites and their expectations.en
dc.format.extent1777389 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chování, postoje, zákazník, cestovní ruchu, marketingový mix, marketing kultury, marketingové prostředícs
dc.subjectconsumer behaviour, attitudes, customer, tourism, marketing mix, marketing culture, marketing surroundingsen
dc.titleAnalýza postojů návštěvníků k zámku Linhartovycs
dc.title.alternativeVisitors Attitudes Analysis toward Linhartovy Castleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKostková, Miroslava
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGLE0019_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam