Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorDavidová, Adéla
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155988
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem modifikace marketingového mixu pro Zámek Červená Řečice, který v posledních letech prošel rozsáhlou rekonstrukcí a usiluje o zvýšení své atraktivity mezi návštěvníky. Práce si klade za cíl analyzovat současný marketingový mix tohoto kulturního objektu a navrhnout konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení jeho pozice v oblasti kulturního turismu. Teoretická část se zaměřuje na specifika marketingu kulturních památek, analýzu vnějšího i vnitřního marketingového prostředí a možnosti využití tradičních i digitálních nástrojů propagace. V praktické části je představen kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření mezi návštěvníky a veřejností, jehož výsledky slouží jako podklad pro návrh úprav marketingové strategie zámku. Výstupy práce mohou přispět k lepšímu využití potenciálu památky.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on proposing a modification of the marketing mix for Červená Řečice Castle, a historical monument that has recently undergone extensive restoration and aims to increase its attractiveness to visitors. The main objective is to analyze the current marketing mix of the castle and suggest specific improvements to strengthen its position in the cultural tourism sector. The theoretical part addresses the specifics of marketing for cultural heritage sites, analyzes the internal and external marketing environment, and examines the use of traditional and digital promotional tools. The practical part presents a quantitative research in the form of a questionnaire survey among visitors and the general public, which serves as the basis for proposing modifications to the castle's marketing strategy. The outcomes of the thesis can help unlock the site's potential.en
dc.format.extent2166673 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkulturní památkycs
dc.subjecthistorické památkycs
dc.subjectZámek Červená Řečicecs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcultural heritageen
dc.subjecthistorical monumentsen
dc.subjectČervená Řečice Castleen
dc.subjecttourismen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleNávrh modifikace marketingového mixu pro zámekcs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Mix Modification for Castleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDAV0091_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam