dc.contributor.advisor | Nierostek, Lech | |
dc.contributor.author | Janková, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:46:51Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:46:51Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/155994 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je na téma „Posouzení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané příspěvkové organizaci“. Konkrétně se práce zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje ve zdravotnickém zařízení. Cílem je provést analýzu současného systému vzdělávání a rozvoje v prostředí zdravotnického zařízení pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení ke zlepšení vzdělávacího procesu a rozvoje. Pro výzkum byly stanoveny tři výzkumné otázky, které umožnily lépe zaměřit pozornost na klíčové výsledky.
Vzorek dotazníkového šetření je 187 respondentů. Polostrukturované rozhovory proběhly se dvěma respondenty na různých pracovních pozicích. Výzkum ukázal, že nejvyšší dosažené vzdělání nemá vliv na praktické využití poznatků, že zaměstnanci preferují osobní účast na školeních před e-learningem a účastí se školení kvůli kariérního růstu, který je ovlivňován i dalšími faktory. Také byly předloženy čtyři návrhy na zlepšení: zlepšení přístupnosti školení, přizpůsobení obsahu školení aktuálním potřebám zaměstnanců, zefektivnění povinných školení a větší motivace ke kariérnímu růstu. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is on the topic "Assessment of the Employee Learning and Development System in a Selected Contributory Organization“. Specifically, the thesis deals with the issue of learning and development in a healthcare facility. The aim is to analyse the current learning and development system in a healthcare facility setting through a questionnaire survey and semi-structured interviews. Based on the results of the analysis, recommendations are offered to improve the learning and development process. Three research questions were identified for the research to better focus attention on key outcomes.
The sample of the survey is 187 respondents. Semi-structured interviews were conducted with two respondents in different job positions. The research revealed that the highest educational attainment has no impact on the practical application of knowledge, that employees prefer face-to-face training over e-learning and attending training for career growth which is influenced by other factors. Four suggestions for improvement were also made: improving accessibility of training, tailoring training content to current employee needs, streamlining mandatory training, and increasing motivation for career growth. | en |
dc.format.extent | 1500717 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Vzdělávání | cs |
dc.subject | rozvoj | cs |
dc.subject | zaměstnanci | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | příspěvková organizace | cs |
dc.subject | nemocnice | cs |
dc.subject | Learning | en |
dc.subject | development | en |
dc.subject | employees | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | contributory organization | en |
dc.subject | hospital | en |
dc.title | Posouzení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané příspěvkové organizaci | cs |
dc.title.alternative | Assessment of the Employee Learning and Development System in a Selected Contributory Organisation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Martynková, Miroslava | |
dc.date.accepted | 2025-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | JAN0814_EKF_B0413A050012_S03_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |