Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNierostek, Lech
dc.contributor.authorJanková, Adéla
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:51Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:51Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155994
dc.description.abstractTato bakalářská práce je na téma „Posouzení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané příspěvkové organizaci“. Konkrétně se práce zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje ve zdravotnickém zařízení. Cílem je provést analýzu současného systému vzdělávání a rozvoje v prostředí zdravotnického zařízení pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení ke zlepšení vzdělávacího procesu a rozvoje. Pro výzkum byly stanoveny tři výzkumné otázky, které umožnily lépe zaměřit pozornost na klíčové výsledky. Vzorek dotazníkového šetření je 187 respondentů. Polostrukturované rozhovory proběhly se dvěma respondenty na různých pracovních pozicích. Výzkum ukázal, že nejvyšší dosažené vzdělání nemá vliv na praktické využití poznatků, že zaměstnanci preferují osobní účast na školeních před e-learningem a účastí se školení kvůli kariérního růstu, který je ovlivňován i dalšími faktory. Také byly předloženy čtyři návrhy na zlepšení: zlepšení přístupnosti školení, přizpůsobení obsahu školení aktuálním potřebám zaměstnanců, zefektivnění povinných školení a větší motivace ke kariérnímu růstu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is on the topic "Assessment of the Employee Learning and Development System in a Selected Contributory Organization“. Specifically, the thesis deals with the issue of learning and development in a healthcare facility. The aim is to analyse the current learning and development system in a healthcare facility setting through a questionnaire survey and semi-structured interviews. Based on the results of the analysis, recommendations are offered to improve the learning and development process. Three research questions were identified for the research to better focus attention on key outcomes. The sample of the survey is 187 respondents. Semi-structured interviews were conducted with two respondents in different job positions. The research revealed that the highest educational attainment has no impact on the practical application of knowledge, that employees prefer face-to-face training over e-learning and attending training for career growth which is influenced by other factors. Four suggestions for improvement were also made: improving accessibility of training, tailoring training content to current employee needs, streamlining mandatory training, and increasing motivation for career growth.en
dc.format.extent1500717 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVzdělávánícs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpříspěvková organizacecs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectLearningen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectemployeesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcontributory organizationen
dc.subjecthospitalen
dc.titlePosouzení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané příspěvkové organizacics
dc.title.alternativeAssessment of the Employee Learning and Development System in a Selected Contributory Organisationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMartynková, Miroslava
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0814_EKF_B0413A050012_S03_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam