dc.contributor.advisor | Nierostek, Lech | |
dc.contributor.author | Šostá, Dorota | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:46:52Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:46:52Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/155997 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení systému vzdělávání zaměstnanců v rámci adaptačního procesu ve vybrané organizaci. Cílem práce je zhodnotit, jakým způsobem organizace přistupuje k integraci nových pracovníků a jaké metody vzdělávání využívá k jejich profesnímu rozvoji. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy týkající se lidského kapitálu, firemního vzdělávání a adaptačního procesu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu formou dotazníkového šetření mezi zaměstnanci organizace. Výsledky ukazují, že prezenční forma školení je preferována před e-learningem a že nadměrné množství informací může být vnímáno jako stresor. Na základě analýzy jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivity adaptačního a vzdělávacího systému. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the assessment of the employee training system within the adaptation process in a selected organisation. The aim of the thesis is to evaluate how the organization approaches the integration of new employees and what training methods it uses for their professional development. The theoretical part defines key concepts related to human capital, corporate training and adaptation process. The practical part is based on quantitative research in the form of a questionnaire survey among the employees of the organization. The results show that the face-to-face form of training is preferred over e-learning and that an excessive amount of information can be perceived as a stressor. Based on the analysis, recommendations are proposed to increase the effectiveness of the adaptation and training system. | en |
dc.format.extent | 442002 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | adaptační proces | cs |
dc.subject | firemní vzdělávání | cs |
dc.subject | profesní rozvoj | cs |
dc.subject | personální řízení | cs |
dc.subject | integrace nových zaměstnanců | cs |
dc.subject | řízení lidských zdrojů | cs |
dc.subject | pracovní výkon | cs |
dc.subject | adaptation process | en |
dc.subject | corporate training | en |
dc.subject | professional development | en |
dc.subject | personnel management | en |
dc.subject | integration of new employees | en |
dc.subject | human resource management | en |
dc.subject | performance management | en |
dc.title | Posouzení systému vzdělávání v rámci adaptačního procesu vybrané organizace | cs |
dc.title.alternative | Assessment of the Education System within the Adaptation Process in a Selected Organisation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Prauzková, Barbora | |
dc.date.accepted | 2025-06-02 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | SOS0040_EKF_B0413A050012_S03_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |