Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNierostek, Lech
dc.contributor.authorŠostá, Dorota
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:52Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:52Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155997
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení systému vzdělávání zaměstnanců v rámci adaptačního procesu ve vybrané organizaci. Cílem práce je zhodnotit, jakým způsobem organizace přistupuje k integraci nových pracovníků a jaké metody vzdělávání využívá k jejich profesnímu rozvoji. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy týkající se lidského kapitálu, firemního vzdělávání a adaptačního procesu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu formou dotazníkového šetření mezi zaměstnanci organizace. Výsledky ukazují, že prezenční forma školení je preferována před e-learningem a že nadměrné množství informací může být vnímáno jako stresor. Na základě analýzy jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivity adaptačního a vzdělávacího systému.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the assessment of the employee training system within the adaptation process in a selected organisation. The aim of the thesis is to evaluate how the organization approaches the integration of new employees and what training methods it uses for their professional development. The theoretical part defines key concepts related to human capital, corporate training and adaptation process. The practical part is based on quantitative research in the form of a questionnaire survey among the employees of the organization. The results show that the face-to-face form of training is preferred over e-learning and that an excessive amount of information can be perceived as a stressor. Based on the analysis, recommendations are proposed to increase the effectiveness of the adaptation and training system.en
dc.format.extent442002 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectadaptační procescs
dc.subjectfiremní vzdělávánícs
dc.subjectprofesní rozvojcs
dc.subjectpersonální řízenícs
dc.subjectintegrace nových zaměstnancůcs
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs
dc.subjectpracovní výkoncs
dc.subjectadaptation processen
dc.subjectcorporate trainingen
dc.subjectprofessional developmenten
dc.subjectpersonnel managementen
dc.subjectintegration of new employeesen
dc.subjecthuman resource managementen
dc.subjectperformance managementen
dc.titlePosouzení systému vzdělávání v rámci adaptačního procesu vybrané organizacecs
dc.title.alternativeAssessment of the Education System within the Adaptation Process in a Selected Organisationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrauzková, Barbora
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSOS0040_EKF_B0413A050012_S03_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam