Show simple item record

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorPetr, Tomáš
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156007
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na měření spokojenosti zákazníků v prostředí maloobchodního řetězce, konkrétně na příkladu společnosti Kaufland. Cílem práce bylo analyzovat úroveň zákaznické spokojenosti a identifikovat klíčové faktory, které ji ovlivňují. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako zákazník, spokojenost, věrnost a metodám měření zákaznické spokojenosti. V praktické části byl realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, jehož výsledky byly zpracovány pomocí modelu důležitost–spokojenost. Na základě získaných poznatků byla navržena doporučení vedoucí ke zlepšení zákaznické zkušenosti a posílení loajality zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on measuring customer satisfaction within the environment of a retail chain, specifically using the example of the company Kaufland. The aim of the thesis was to analyze the level of customer satisfaction and identify the key factors that influence it. The theoretical part of the thesis defines concepts such as customer, satisfaction, loyalty, and methods of measuring customer satisfaction. In the practical part, a quantitative survey was conducted, and the results were processed using the importance–satisfaction model. Based on the findings, recommendations were proposed to improve the customer experience and strengthen customer loyalty.en
dc.format.extent14134278 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKauflandcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectvěrnost zákazníkůcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectKauflanden
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectretailen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectcustomeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězcecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement in a Retail Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPET0428_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record