Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorUlrychová, Patricie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156008
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurenční pozice značky Nivea v prodejnách ve městech Havířov a Ostrava. Hlavním cílem je zhodnotit, jak si značka stojí z hlediska dostupnosti, umístění a prezentace produktů v různých typech maloobchodních formátů. K hodnocení byla použita metoda Total Shopscore Indexu. Práce je rozdělena do několika částí. V teoretické části jsou popsány východiska analýzy konkurence, dále pak charakteristika značky Nivea. Následuje metodika shromažďování dat. Analytická část se věnuje konkurenční pozici značky Nivea v prodejnách na základě dvou proběhlých pozorování. Výzkum ukázal rozdíly v úrovni prezentace produktů mezi jednotlivými řetězci. Na závěr práce jsou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zlepšení konkurenční pozice značky Nivea v prodejním prostředí.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with the analysis of the competitive position of the Nivea brand in stores in the cities of Havířov and Ostrava. The main objective is to evaluate how the brand stands in terms of availability, positioning and presentation of products in different types of retail formats. The Total Shopscore Index method was used for the evaluation. The work is divided into several parts. The theoretical part describes the background of the competitive analysis, then the characteristics of the Nivea brand. This is followed by the data collection methodology. The analytical part focuses on the competitive position of the Nivea brand in stores based on two observations. The research showed differences in the level of product presentation between the different chains. At the end of the work, specific suggestions and recommendations are given that can help to improve the competitive position of the Nivea brand in the retail environment.en
dc.format.extent4458119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectNiveacs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectretailen
dc.subjectbranden
dc.subjectNiveaen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice kosmetické značky v maloobchodních jednotkáchcs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis of Cosmetics Brand in the Retail Outletsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisULR0022_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record