Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotná, Martina
dc.contributor.authorŠtefelová, Daniela
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156010
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti klientů bank s internetovým bankovnictvím v České republice na základě dotazníkového šetření. Cílem je nejen posoudit úroveň spokojenosti uživatelů těchto služeb, ale také zjistit, zda existuje souvislost mezi hodnocením spokojenosti pomocí metody Net Promoter Score a charakteristikami klientů, jako jsou věk, pohlaví nebo dosažené vzdělání. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu internetového bankovnictví, jeho vývoj, funkce, výhody a rizika s důrazem na situaci v České republice, a rovněž popisuje použitou metodologii. V praktické části jsou zpracována a interpretována data získaná prostřednictvím dotazníkového šetření pomocí vhodných statistických metod. Výsledky odhalují úroveň spokojenosti napříč různými skupinami klientů a poskytují doporučení pro banky.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on evaluating the satisfaction of bank clients with online banking services in the Czech Republic based on a questionnaire survey. The aim is not only to assess the overall level of user satisfaction with these services but also to determine whether there is a relationship between the satisfaction rating using the Net Promoter Score method and client characteristics such as age, gender, or level of education. The theoretical part of the thesis defines the concept of online banking, its development, functions, advantages, and risks, with an emphasis on the situation in the Czech Republic, and also describes the applied methodology. In the practical part, the data obtained through the questionnaire survey are processed and interpreted using appropriate statistical methods. The results reveal the level of satisfaction across different client groups and provide recommendations for banks.en
dc.format.extent2504437 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjectspokojenost klientůcs
dc.subjectNet Promoter Scorecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectbankovní službycs
dc.subjecttestování hypotézcs
dc.subjectonline bankingen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectNet Promoter Scoreen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectbanking servicesen
dc.subjecthypothesis testingen
dc.titleHodnocení spokojenosti klientů bank s internetovým bankovnictvím v České republice na základě dotazníkového šetřenícs
dc.title.alternativeEvaluation of Bank Customer Satisfaction with Online Banking in the Czech Republic Based on a Questionnaire Surveyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKresta, Aleš
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department154 - Katedra financícs
dc.thesis.degree-programFinancecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0548_EKF_B0412A050005_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam