Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorJarmarová, Kateřina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156011
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících nákupní chování zákazníků prodejny Ippon, která se specializuje na vybavení pro bojové sporty. Teoretická část vymezuje koncepty nákupního a spotřebitelského chování, modely spotřebitelského chování a faktory, které je ovlivňují. Dále charakterizuje společnost Ippon a analyzuje trh s bojovými sporty v České republice. Praktická část popisuje metodiku výzkumu a analyzuje výsledky kvantitativního šetření realizovaného prostřednictvím písemného a elektronického dotazování na vzorku 210 respondentů. Výzkum měl za úkol nejen identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků prodejny Ippon, ale také odhalit rozdíly v preferencích a motivacích v závislosti na dosažené úrovni v bojových umění. Na základě výsledků byly formulovány návrhy a doporučení, které by mohly vést k lepšímu porozumění nákupnímu chování zákazníků a k efektivnějšímu nastavení prodejní strategie.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the identification of factors influencing the purchasing behaviour of customers of Ippon, a shop specialising in martial arts equipment. The theoretical part defines the concepts of buying and consumer behaviour, models of consumer behaviour and factors that influence them. It also characterizes Ippon and analyzes the martial arts market in the Czech Republic. The practical part describes the research methodology and analyses the results of a quantitative survey conducted through written and electronic questioning on a sample of 210 respondents. The research was designed not only to identify factors influencing the purchasing behaviour of Ippon store customers, but also to reveal differences in preferences and motivations depending on the level achieved in martial arts. Based on the results, suggestions and recommendations were formulated that could lead to a better understanding of customer buying behaviour and more effective sales strategy.en
dc.format.extent4451311 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectbojové sportycs
dc.subjectbojová uměnícs
dc.subjectsportovní vybavenícs
dc.subjectfaktory nákupního rozhodovánícs
dc.subjectsegmentace zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectBuying behaviouren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmartial sportsen
dc.subjectmartial artsen
dc.subjectsports equipmenten
dc.subjectpurchase decision factorsen
dc.subjectcustomer segmentatitonen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleIdentifikace faktorů ovlivňujících nákupní chování zákazníků prodejny pro bojové sportycs
dc.title.alternativeIdentification of Factors Influencing the Buying Behaviour of Customers of Martial Arts Storeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCoufal, Ondřej
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAR0151_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam