Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorTrunečková, Nikola
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:55Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156015
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování žen na trhu pečující kosmetiky. Hlavním cílem je získat komplexní obrázek o spotřebitelském chování v tomto segmentu a identifikovat faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitelek při nákupu kosmetických produktů. Důraz je kladen také na ekologické aspekty a jejich roli při rozhodovacím procesu. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy a souvislosti nezbytné pro pochopení problematiky. Pro sběr dat byla využita kvantitativní metoda CAWI, které se zúčastnilo 155 osob ve věku 15 let a více, tři odpovědi byly následně vyřazeny z důvodu nesplnění základních kritérií. Výsledky výzkumu poukazují na zásadní vliv digitálních médií při rozhodování o nákupu produktů. Na základě těchto zjištění byla navržena doporučení pro firmy a výrobce, jež mohou přispět k posílení lepšího postavení na dynamickém trhu s pečující kosmetikou.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s theses is focused on consumer behaviour of women in the care cosmetics market. The main aim is to provide a comprehensive overview of consumer behaviour in this segment and to identify the factors that influence women’s purchasing decisions regarding cosmetic products. Particular attention is given to ecological aspects and their role in the decision-making process. The theoretical part defines key concepts and context necessary for understanding the issue. For data collection, the quantitative method CAWI was used, involving 155 respondents aged 15 and over, three responses were excluded for not meeting basic criteria. The research results highlight the significant influence of digital media on purchasing decisions. Based on the findings, recommendations for companies and manufacturers were formulated to help strengthen their position in the dynamic care cosmetics market.en
dc.format.extent3819336 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectKosmetický trhcs
dc.subjectPečující kosmetikacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectDigitální marketingcs
dc.subjectSpotřebitelkycs
dc.subjectUdržitelnostcs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectCosmetics marketen
dc.subjectCare cosmeticsen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectFemale consumersen
dc.subjectSustainabilityen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu pečující kosmetikycs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Care Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTRU0094_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam