Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorPalinková, Andrea
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:55Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156016
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem Návrh marketingové komunikace firmy poskytující logistické služby se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace společnosti Logistikon s.r.o., která poskytuje logistické služby na B2B trhu. Cílem je zhodnotit stávající formy komunikace se zákazníky a navrhnout efektivní návrhy a doporučení ke zvýšení viditelnosti a atraktivity firmy. Práce využívá teoretická východiska marketingu a kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření mezi firmami využívající logistické služby. Na základě výsledků jsou navrženy konkrétní kroky pro zlepšení webové prezentace, využití sociálních sítí a cílení na vybrané segmenty trhu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis titled Marketing Communication Design of a Logistics Services Company focuses on the analysis of the current marketing communication of the company Logistikon s.r.o., which provides logistics services on the B2B market. The aim is to evaluate the existing forms of customer communication and propose effective suggestions and recommendations to increase the company's visibility and attractiveness. The thesis draws on theoretical foundations of marketing and uses quantitative research in the form of a questionnaire survey conducted among companies using logistics services. Based on the results, specific steps are proposed to improve the website presentation, utilize social media, and targer selected market segments.en
dc.format.extent2128481 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectlogistické službycs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectlogistics, logistics servicesen
dc.subjectsocial media, websitesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace firmy poskytující logistické službycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of a Logistics Services Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAL0279_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam