Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorŠimko, Matouš
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156018
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro malou firmu SMX, která se specializuje na zakázkovou výrobu koženého zboží. Práce vychází z analýzy současného stavu komunikace podniku a výsledků dotazníkového šetření. Cílem je navrhnout vhodné nástroje marketingové komunikace, které budou respektovat omezené kapacity malého podniku a zohlední očekávání cílové skupiny. Návrh je postaven na využití webových stránek, e-shopu, sociálních sítí a osobní komunikace. Důraz je kladen na efektivní přístup k zákazníkům prostřednictvím digitálních kanálů a přirozené formy sdělení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the design of marketing communication for SMX, a small company specializing in custom-made leather goods. The thesis is based on an analysis of the company’s current communication and the results of a questionnaire survey. The aim is to propose suitable marketing communication tools that respect the limited capacity of a small business and reflect the expectations of the target audience. The proposed solution includes the use of a website, e-shop, social media and personal communication. Emphasis is placed on an effective approach to customers through digital channels and a natural form of messaging.en
dc.format.extent2428564 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdigitální nástrojecs
dc.subjectnávrh komunikacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsmall businessen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectdigital toolsen
dc.subjectcommunication proposalen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro výrobce koženého zbožícs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for a Leather Goods Manufactureren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIM0363_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam