Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorMarková, Kateřina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156019
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové komunikace pro prodejce sportovního zboží. Konkurence v oblasti sportovního vybavení je vysoká a požadavky spotřebitelů se neustále mění. Online marketingová komunikace se tak stává prostředkem pro budování povědomí o značce a udržování vztahů se zákazníky. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit a analyzovat současnou online marketingovou komunikaci společnosti. Na základě zjištěných informací je vytvořen návrh online marketingové komunikace pro značku Sportovna. Teoretická část byla zaměřena na online marketingovou komunikaci, její nástroje a sociální sítě. Dále byla charakterizována společnost, a to jak její historie, kamenné prodejny, e-shop a sortiment. Dále byla zhodnocena aktuální marketingová komunikace společnosti, analýza trhu se sportovním vybavením a mezoprostředí. Praktická část byla zaměřena na sběr dat a následnou analýzu. Metodika shromažďování dat byla rozdělena na primární a sekundární fázi. Analýza byla provedena pomocí online dotazníkového šetření prostřednictvím platformy Google Forms. Na základě výsledků analýzy byly předloženy návrhy pro zlepšení online marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis master´s thesis focuses on the design of online marketing communication for a retailer of sports goods. The competition in the field of sports equipment is intense, and consumer demands a tool for building brand awareness and maintaining customer relationships. The main objective of the thesis is to evaluate and analyse the current online marketing communications of the company. Based on the findings, a proposal for online marketing communication for the Sportovna brand is developed. The theoretical part focuses on online marketing communication, its tools, and social media. Furthermore, the company is characterized in terms of its history, brick and mortar stores, e-shop and product range. The current marketing communications of the company, an analysis of the sports equipment market, and the meso environment are also evaluated. The practical part is focused on data collection and subsequent analysis. The data collection methodology was divided into primary and secondary phases. The analysis was conducted using an online questionnaire survey via the Google Forms platform. Based on the results of the analysis, proposals were presented to improve the company’s online marketing communication.en
dc.format.extent3955437 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOnline marketingová komunikacecs
dc.subjectsportovní vybavenícs
dc.subjectsportcs
dc.subjectambasadořics
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectOnline marketing communicationen
dc.subjectsports equipmenten
dc.subjectsporten
dc.subjectambasadorsen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjecte-commerceen
dc.titleNávrh online marketingové komunikace pro prodejce sportovního zbožícs
dc.title.alternativeDesign of Online Marketing Communication for the Sports Goods Retaileren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČeřovská, Andrea
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAR0785_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam