Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorJursová, Viktorie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156020
dc.description.abstractTato práce se zabývá pěti klíčovými trendy v oblasti e-commerce. M-commerce, personalizací, s-commerce, q-commerce a technologiemi rozšířené a virtuální reality, které společně formují novou podobu online nákupního procesu. Na základě propojení teoretických poznatků a výsledků dotazníkového šetření hodnotí postoje českých spotřebitelů k těmto trendům. Výzkum ukázal, že některé trendy jsou již běžnou součástí nákupního chování, zatímco některé se nachází spíše v rané fázi přijetí. Práce přináší konkrétní poznatky o tom, jaké prvky zákazníci vnímají jako atraktivní a co by mohlo podpořit širší využívání nových technologií v praxi.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on five key trends in the field of e-commerce: m-commerce, personalization, s-commerce, q-commerce, and augmented and virtual reality technologies, which together shape a new form of the online shopping process. Based on the combination of theoretical knowledge and the results of a questionnaire survey, it evaluates Czech consumers’ attitudes toward these trends. The research showed that some trends have already become a common part of shopping behavior, while others are still in the early stages of adoption. The thesis provides specific insights into which elements customers perceive as attractive and what could support the broader use of new technologies in practice.en
dc.format.extent1955032 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpostojecs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectpersonalizacecs
dc.subjectvirtuální asistentics
dc.subjectm-commercecs
dc.subjects-commercecs
dc.subjectq-commercecs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectrozšířená realitacs
dc.subjectattitudesen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectpersonalizationen
dc.subjectchatbotsen
dc.subjectm-commerceen
dc.subjects-commerceen
dc.subjectq-commerceen
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectaugmented realityen
dc.titleIdentifikace postojů spotřebitelů k e-commerce trendůmcs
dc.title.alternativeIdentification of Consumer Attitudes to E-commerce Trendsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFojtík, Petr
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0430_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam