Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorRycková, Veronika
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156022
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Murexin s.r.o., která působí na českém B2B trhu v oblasti stavební chemie. Cílem práce je posoudit, jak firma využívá jednotlivé složky marketingového mixu- produkt, cena, distribuce, propagace, a jak jsou tyto aktivity vnímány ze strany jejich odběratelů. Pozornost je věnována specifikům B2B trhu, kde hraje důležitou roli kvalita, technické parametry, odbornost a dlouhodobé obchodní vztahy. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingového mixu a charakterizuje jednotlivé nástroje v kontextu podnikatelského prostředí mezi firmami. Praktická část je zaměřena na představení společnosti Murexin s.r.o. a na výzkumné šetření, jehož cílem je zhodnotit pohled odběratelů na marketingového aktivity firmy. Pro sběr dat bylo zvoleno dotazníkové šetření, jehož výsledky slouží jako podklad pro návrh konkrétních doporučení. Práce přináší zhodnocení aktuálního stavu marketingového mixu vybrané společnosti a navrhuje možná doporučení pro zvýšení efektivity. Výsledky mohou být použity jako podklad pro zlepšení marketingových aktivit firmy v podmínkách B2B trhu.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix of the company Murexin s.r.o., which operates on the Czech B2B market in the field of construction chemicals. The aim of the thesis is to assess how the company applies the individual components of the marketing mix – product, price, distribution, and promotion – and how these activities are perceived by its business customers. Attention is paid to the specifics of the B2B market, where quality, technical parameters, expertise, and long-term business relationships play a key role. The theoretical part defines the basic concepts of the marketing mix and characterizes its individual tools in the context of business-to-business relations. The practical part focuses on the presentation of Murexin s.r.o. and on the research survey aimed at evaluating the customers’ perspective on the company's marketing activities. A questionnaire survey was used as the method for data collection, and its results serve as a basis for proposing specific recommendations. The thesis provides an evaluation of the current state of the company’s marketing mix and suggests possible measures to increase its effectiveness. The findings may be used as a basis for improving the company’s marketing activities in the B2B environment.en
dc.format.extent4211356 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectMurexin s.r.o.cs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectstavební chemiecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectMurexin s.r.o.en
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectconstruction chemicalsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza marketingového mixu společnosti na B2B trhucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of a Company in the B2B Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisRYC0089_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam