Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNierostek, Lech
dc.contributor.authorJanyšková, Tereza
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:00Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156047
dc.description.abstractV rámci této diplomové práce byla analyzována problematika profesního rozvoje zaměstnanců v zařízení dětské skupiny Elánek. Hlavním cílem bylo zhodnotit současný stav plánování, realizace a evaluace personálního rozvoje a na základě zjištěných skutečností formulovat návrhy na efektivní a finančně proveditelná optimalizační opatření. Pro sběr dat byla využita smíšená výzkumná strategie zahrnující dotazníkové šetření mezi zaměstnanci a polostrukturovaný rozhovor s ředitelkou zařízení. Byly identifikovány hlavní překážky profesního růstu, specifické potřeby zaměstnanců i oblasti vyžadující zvýšenou pozornost, jako je absence systematického plánování, nedostatečné tematické pokrytí vzdělávacích kurzů nebo omezená podpora osobnostního rozvoje. Výsledkem je soubor návrhů zahrnujících zavedení každoročně aktualizovaného plánu rozvoje, rozšíření nabídky školení, podporu interního mentoringu a supervize a navýšení příspěvku na externí vzdělávání. Navržená opatření mohou přispět ke zvýšení profesionality a motivace personálu, a tím i ke zlepšení kvality poskytované péče.cs
dc.description.abstractThe issue of professional development of employees within the Elánek childcare group was analysed. The main objective was to assess the current status of planning, implementation, and evaluation of staff development and, based on the findings, to formulate effective and financially feasible optimization recommendations. A mixed-methods research strategy was applied, including a questionnaire survey conducted among employees and a semi-structured interview with the facility's director. Key barriers to development, specific staff needs, and areas requiring greater attention were identified—such as the lack of systematic planning, insufficient thematic coverage of training courses, and limited support for personal growth. As an outcome, a set of proposals was developed, including the implementation of an annually updated development plan, expansion of training topics, support for internal mentoring and supervision, and increased contributions to external training. These measures are expected to enhance staff professionalism and motivation, thereby improving the quality of care provided.en
dc.format.extent2867212 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdětská skupinacs
dc.subjectprofesní rozvojcs
dc.subjectvzdělávání zaměstnancůcs
dc.subjectplánování vzdělávánícs
dc.subjectpersonální rozvojcs
dc.subjectwebinářecs
dc.subjectmentoringcs
dc.subjectsupervizecs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectprofesní růstcs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectdětská péčecs
dc.subjectchildcare groupen
dc.subjectprofessional developmenten
dc.subjectemployee trainingen
dc.subjecttraining planningen
dc.subjectpersonnel developmenten
dc.subjectwebinarsen
dc.subjectmentoringen
dc.subjectsupervisionen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectprofessional growthen
dc.subjecte-learningen
dc.subjectearly childhood careen
dc.titleOptimalizace plánu rozvoje personálu ve vybrané dětské skupiněcs
dc.title.alternativeOptimization of a Personnel Development Plan in a Selected Childcare Groupen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLinhartová, Štěpánka
dc.date.accepted2025-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0783_EKF_N0413A050014_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam