Show simple item record

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorSopuchová, Eliška
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:01Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156056
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahu se zaměřením na streamovací platformy, online zpravodajství a platformy pro podporu soukromých tvůrců. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumáno, jaké typy služeb spotřebitelé využívají a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování a chování. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení, která mohou sloužit jako praktický základ pro poskytovatele placeného online obsahu.cs
dc.description.abstractThis master’s thesis focuses on the analysis of consumer behaviour on the paid online content market, with particular attention to streaming platforms, online news, and platforms for creator support. The research is based on a questionnaire survey examining the types of services consumers use and the factors that influence their decisions and behaviour. Based on the findings, recommendations are proposed to serve as a foundation for providers of paid online content.en
dc.format.extent3586437 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectonline spotřebitelcs
dc.subjectmotivace spotřebitelecs
dc.subjectplacený online obsahcs
dc.subjectdigitální službycs
dc.subjectpředplatnécs
dc.subjectonline platformycs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingová doporučenícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectonline consumeren
dc.subjectconsumer motivationen
dc.subjectpaid online contenten
dc.subjectdigital servicesen
dc.subjectsubscriptionen
dc.subjectonline platformsen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectsurvey researchen
dc.subjectmarketing recommendationsen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu placeného online obsahucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Paid Online Content Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVER0081_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record