Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorVajďáková, Marie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:01Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156057
dc.description.abstractTéma optimalizace komunikace společnosti je hlavní linkou této diplomové práce. Efektivní nastavení marketingové komunikace napomáhá k lepšímu oslovení cílových skupin, budování vztahů a zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce bylo analyzovat současný stav a navrhnout konkrétní změny ke zlepšení. Za pomocí individuálních hloubkových rozhovorů a analýzy dat z webové stránky byly navrženy úpravy, jež by mohly přispět ke zlepšení online prezentace, posílení PR aktivit a sjednocení vizuální identity. Data byla získána v nástroji Český hosting a prostřednictvím rozhovorů s vedením firmy.cs
dc.description.abstractThe main subject of this diploma thesis is communication optimization. The topic of communication optimization within the company is the main focus of this thesis. Effective marketing communication contributes to better targeting of key audiences, relationship building, and increased competitiveness. The aim of the thesis was to analyze the current state and propose specific changes to improve efficiency and consistency. Based on in-depth individual interviews and an analysis of website data, several adjustments were suggested to enhance the company’s online presence, strengthen public relations activities, and unify its visual identity. The data were obtained using the Český hosting tool and through interviews with the company’s management.en
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectB2B marketingcs
dc.subjectsladovnacs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectonline propagacecs
dc.subjectPRcs
dc.subjectvizuální identitacs
dc.subjectpotravinářský průmyslcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectB2B marketingen
dc.subjectmalthouseen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectonline promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectvisual identityen
dc.subjectfood industryen
dc.titleOptimalizace marketingové komunikace sladovnycs
dc.title.alternativeThe Optimization of the Malt-House Marketing Communicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAJ0060_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessembargoedAccess
dc.date.embargoend2030-05-27
dc.description.embargoVzhledem k požadavku studentky a společnosti, ve které je práce řešena, nemám námitky.


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam