Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Petr
dc.contributor.authorMosslerová, Chelsea
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:02Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:02Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156064
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aplikací manažerských kvantitativních metod v oblasti systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je zhodnotit fungování stávajícího systému obsluhy ve vybrané prodejně a posoudit jeho využití. Data byla získána prostřednictvím pozorování, přičemž byly sledovány intervaly příchodu zákazníků a doba obsluhy. Analýza ukázala, že model se třemi obslužnými linkami není dostatečně využit. V závěru práce je doporučeno zavedení modelu s jednou obslužnou linkou, který přináší nižší mzdové náklady.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the application of managerial quantitative methods in the customer service system area in the chosen company. The aim is to evaluate the functioning of the current service system in a selected fast-food outlet and assess its utilization. Data were collected through observation, focusing on customer arrival intervals and service times. The analysis showed that the model with three service channels is not fully utilized. The final part of the thesis recommends a model with a single service channel, which results in lower wage costs.en
dc.format.extent1708495 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectteorie hromadné obsluhycs
dc.subjectsystém hromadné obsluhycs
dc.subjectfastfoodcs
dc.subjectobslužná linkacs
dc.subjectinterval příchoducs
dc.subjectdoba obsluhycs
dc.subjectqueueing theoryen
dc.subjectqueueing systemsen
dc.subjectfast fooden
dc.subjectservice channelen
dc.subjectarrival intervalen
dc.subjectservice timeen
dc.titleAplikace manažerských kvantitativních metod v oblasti systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeManagerial Quantitative Methods Application in the Customer Service System Area in a Chosen Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFriedrich, Václav
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMOS0065_EKF_N0413A050014_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam