Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorPřenosilová, Martina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156067
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Aquaparku Vyškov s jednotlivými poskytovanými službami a navrhnout možná řešení, která by mohla tyto služby vylepšit. První kapitolou práce je úvod. Druhá kapitola popisuje teorii měření spokojenosti zákazníků a třetí charakterizuje Aquapark Vyškov. Čtvrtá kapitola obsahuje metodiku shromažďování dat a pátá kapitola je zaměřena na analýzu dat získaných dotazníkovým šetřením. V šesté kapitole byly vytvořeny návrhy a doporučení pro Aquapark Vyškov a sedmá kapitola práce je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to determine the satisfaction of the customers of Aquapark Vyškov with the individual services provided and to propose possible solutions that could improve these services. The first chapter of the thesis is an introduction. The second chapter describes the theory of measuring customer satisfaction and the third chapter characterizes the Vyškov Water Park. The fourth chapter contains the data collection methodology and the fifth chapter focuses on the analysis of the data collected through the questionnaire survey. In chapter six, suggestions and recommendations for the Vyškov Aquapark were made and chapter seven is the conclusion of the thesis.en
dc.format.extent1939018 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectAquapark Vyškovcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectaquaparken
dc.subjectAquapark Vyškoven
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků aquaparkucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Aquaparken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaštanová, Jana
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRE0106_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam