Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorLatečka, Jakub
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156068
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje identifikaci hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitele při výběru finančních služeb. Zaměřuje se především na roli finanční gramotnosti, zkušeností, důvěry a zdrojů informací, které lidé při rozhodování využívají. Výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření mezi 151 respondenty různého věku. Z výsledků vyplývá, že informovanější spotřebitelé kladou větší důraz na parametry a transparentnost služeb, zatímco ostatní se často spoléhají na doporučení okolí nebo marketingové sdělení. Práce přináší doporučení, jak mohou finanční instituce lépe komunikovat se zákazníky a podporovat jejich finanční orientaci.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on identifying the key factors that influence consumers when choosing financial services. It primarily examines the role of financial literacy, personal experience, trust, and sources of information used in the decision-making process. The research was conducted through a questionnaire survey involving 151 respondents of various ages. The results show that more informed consumers place greater emphasis on service parameters and transparency, while others tend to rely on recommendations from others or marketing messages. The thesis offers recommendations on how financial institutions can improve communication with clients and support their financial awareness.en
dc.format.extent3430790 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfinanční službycs
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectpreference klientůcs
dc.subjectzdroje informacícs
dc.subjectvýběr produktucs
dc.subjectfinancial servicesen
dc.subjectfinancial literacyen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectclient preferencesen
dc.subjectinformation sourcesen
dc.subjectproduct selectionen
dc.titleIdentifikace faktorů ovlivňujících výběr finančních služebcs
dc.title.alternativeIdentification of Factors Influencing the Choice of Financial Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAT0046_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam