Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčilová, Lenka
dc.contributor.authorŠimarová, Monika
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156122
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje konkurenční prostředí fitness center v Šumperku se zaměřením na jedno vybrané centrum. Cílem je porovnat nabídku služeb a zákaznický servis vybraného fitness centra s místní konkurencí. Výzkum využívá metodu Mystery Shopping a pozorování k objektivnímu zhodnocení kvality. Analýza identifikuje silné a slabé stránky vybraného centra a nabízí doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis analyzes the competitive environment of fitness centers in Šumperk, focusing on one selected center. The aim is to compare the service offerings and customer service of the chosen fitness center with local competitors. The research uses the Mystery Shopping method and observation to objectively assess quality. The analysis identifies the strengths and weaknesses of the selected center and offers recommendations to increase its competitiveness.en
dc.format.extent1630419 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectkonkurence, Mystery shoppingcs
dc.subjectzákaznický serviscs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectfitness centeren
dc.subjectcompetition, Mystery shoppingen
dc.subjectcustomer serviceen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmacro-environmenten
dc.titleAnalýza konkurence fitness centracs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIM0379_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam