Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčilová, Lenka
dc.contributor.authorBurdová, Nikola
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156123
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na porovnání čtyř očních optik z hlediska kvality služeb, nabídky a přístupu k zákazníkům. K získání dat byly využity metody mystery shopping a pozorování. Výsledky ukazují, že Optika X má nejlepší hodnocení, ale stále může zlepšit některé oblasti, například modernizaci a objednávkový systém. Práce navrhuje konkrétní doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti. Zjištění mohou být užitečná i pro další optiky.cs
dc.description.abstractThe thesis compares four optical shops in terms of service quality, product range, and customer approach. Data were collected using mystery shopping and observation. Results show that Optika X achieved the best rating but still has areas for improvement, such as modernization and the booking system. The thesis provides specific recommendations to increase competitiveness. The findings can benefit other optical shops as well.en
dc.format.extent2499320 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectoční optikacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectzákaznický serviscs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectoptical shopen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectcustomer serviceen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketingen
dc.titleAnalýza konkurence oční optikycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Optical Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUR0271_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam