Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorNovotná, Lenka
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156127
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování v oblasti fitness. Cílem je zjistit, jak fitness influenceři ovlivňují rozhodovací procesy zákazníků při výběru sportovní výživy, doplňků stravy, fitness oblečení a celkový postoj k fitness a zdravému životnímu stylu. Práce se opírá o teoretická východiska influencer marketingu a chování spotřebitele. Prostřednictvím kvalitativní výzkumné metody focus group je analyzováno, jaké faktory mají na spotřebitele největší vliv. Součástí práce jsou rovněž návrhy a doporučení, vytvořená na základě výsledných zjištění, pro efektivnější marketingové strategie značek působících na fitness trhu, dále pro samotné influencery a v neposlední řadě také návrhy pro budoucí výzkumy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the influence of influencer marketing on consumer behaviour in the fitness industry. The aim is to find out how fitness influencers affect consumers' decision-making processes when choosing sports nutrition, supplements, fitness apparel and their overall attitude towards fitness and healthy lifestyle. The thesis is based on the theoretical underpinnings of influencer marketing and consumer behaviour. Through a qualitative research method of focus group, it is analyzed what factors have the greatest influence on consumers. The thesis also includes suggestions and recommendations, based on the findings, for more effective marketing strategies for brands operating in the fitness market, for influencers themselves, and last but not least, suggestions for future research.en
dc.format.extent3738308 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectfitnessen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectfocus groupen
dc.titleAnalýza vlivu influencer marketingu na spotřebitele v oblasti fitnesscs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of Influencer Marketing on Fitness Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoutná, Karolína
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0700_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam