Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorWölfel, Vojtěch
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:13Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:13Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156129
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá chování a rozhodování generace Z při výběru ubytování v zahraničí. Popsána jsou východiska rozhodování spotřebitele a charakterizován trh cestovního ruchu. V těchto kapitolách jsou uvedeny relevantní teoretické poznatky, ze kterých pak vychází i příprava výzkumu. Následně je tento výzkum sestaven, proveden a jeho výsledky analyzovány a interpretovány. V závěru práce pak jsou určena doporučení a návrhy pro zahraniční ubytovací služby, která jim mohou pomoci se lépe přizpůsobit potřebám a požadavkům generace Z. V této práci je čtenářům nabídnuto získání komplexního pohledu na chování, preference a rozhodování uceleného segmentu generace Z na trhu cestovního ruchu a možnost získané poznatky aplikovat v praxi.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis examines the behavior and decision-making of Generation Z when choosing accommodation abroad. The basis for consumer decision-making is described and the tourism market is characterized. These chapters present relevant theoretical knowledge, which is then used to prepare the research. Subsequently, this research is compiled, conducted, and its results are analyzed and interpreted. At the end of the thesis, recommendations and suggestions for foreign accommodation services are determined, which can help them better adapt to the needs and requirements of Generation Z. In this thesis, readers are offered a comprehensive view of the behavior, preferences, and decision-making of a complete segment of Generation Z in the tourism market and the opportunity to apply the acquired knowledge in practice.en
dc.format.extent2376554 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectubytování v zahraničícs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectubytovací službycs
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectaccommodation abroaden
dc.subjectdecision-makingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttourismen
dc.subjectaccommodation servicesen
dc.titleRozhodování generace Z při výběru ubytování v zahraničícs
dc.title.alternativeGeneration Z’s Decision-Making when Choosing Accommodation Abroaden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKotrle, Miloš
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWOL0048_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam