Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorZuvačová, Melanie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:13Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:13Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156130
dc.description.abstractTato bakalářská práce byla zaměřena na analýzu marketingové komunikace basketbalového klubu Opava na sociálních médiích. Cílem práce bylo zjistit, zda marketingová komunikace klubu naplňuje své komunikační cíle a jakým způsobem je vnímána fanoušky i členy klubu. K naplnění cíle byla zvolena kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní data byla získána prostřednictvím online dotazníkového šetření mezi fanoušky, zatímco kvalitativní část výzkumu byla realizována formou tří focus group s různými cílovými skupinami. Na základě vyhodnocení výsledků byly identifikovány klíčové preference fanoušků, rozdíly v chování podle věku i konkrétní oblasti, ve kterých může být klubová komunikace posílena. Největší odezva byla zaznamenána u autentického vizuálního obsahu, zejména zákulisních záběrů a rozhovorů s hráči. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci doporučení, jejichž cílem je modernizace obsahu, efektivnější práce s jednotlivými platformami a hlubší zapojení fanouškovské komunity.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis was focused on the analysis of marketing communication of basketball club Opava on social media. The aim of the thesis was to find out whether the marketing communication of the club fulfils its communication goals and how it is perceived by fans and club members. A combination of quantitative and qualitative research was chosen to meet the objective. The quantitative part was collected through an online questionnaire survey among fans, while the qualitative part of the research was conducted through three focus groups with different target groups. Based on the evaluation of the results, key fan preferences, differences in behaviour by age and specific areas where club communication can be strengthened were identified. Best response was seen for authentic visual content, particularly behind-the-scenes footage and player interviews. The results of the research were used to formulate recommendations aimed at modernising content, working more effectively across platforms and engaging more deeply with the fan community.en
dc.format.extent6685721 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectbasketbalcs
dc.subjectBK Opavacs
dc.subjectfanoušcics
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectbasketballen
dc.subjectBK Opavaen
dc.subjectfansen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectfocus groupen
dc.titleAnalýza komunikace basketbalového klubu na sociálních médiíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Basketball Club Communication on Social Mediaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoutná, Karolína
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZUV0001_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam