Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorSikorová, Vladimíra
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:18Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156160
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá mezigenerační analýzou spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu. Zaměřuje se na generace Baby boomers, generaci X, Y a Z. Cílem práce je získat komplexní přehled o rozdílech mezi jednotlivými generacemi na trhu cestovního ruchu. V teoretické části jsou rozebrána teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu cestovního ruchu, včetně analýzy makroprostředí prostřednictvím PESTLE analýzy. Následuje popis metodiky sběru dat a následná analýza výsledků výzkumu. Ve výzkumu byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a metoda focus group. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy a doporučení vycházející z výsledků výzkumu a celkové zhodnocení jeho přínosu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with an intergenerational analysis of consumer behavior in the tourism market. It focuses on the Baby Boomers, Generation X, Y, and Z. The aim of the thesis is to obtain a comprehensive overview of the differences between individual generations within the tourism market. The theoretical part discusses the key foundations of consumer behavior and the characteristics of the tourism market, including a macro-environmental analysis using the PESTLE framework. The following section describes the methodology of data collection and presents an analysis of the research results. Two research methods were used in the study, namely a questionnaire survey and the focus group method. The final part includes proposals and recommendations based on the research findings and an overall evaluation of the research’s contribution.en
dc.format.extent2153156 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectgenerace Baby boomerscs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectdovolenács
dc.subjectgeneracecs
dc.subjectmezigenerační analýzacs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttourismen
dc.subjectgenerationsen
dc.subjectintergenerational differencesen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectvacationen
dc.subjectgenerationen
dc.subjectintergenerational analysisen
dc.titleMezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeIntergenerational Analysis of Consumer Behavior in the Tourism Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHomolová, Karolina
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIK0178_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam