Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorDubanská, Anna
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:18Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156162
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů k udržitelné módě a jejich nákupního chování. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 209 respondentů. Cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají udržitelnost v módě a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování při nákupu. Zkoumány byly i rozdíly mezi jednotlivými skupinami podle věku, pohlaví, vzdělání a příjmu. Výsledky poukazují na rostoucí povědomí o tématu, ale i na překážky, které brání širšímu přijetí udržitelného přístupu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analyzing consumer attitudes and purchasing behavior related to sustainable fashion. The research was based on a questionnaire survey with 209 respondents. The aim was to explore how consumers perceive sustainability in fashion and which factors influence their purchasing decisions. The study also examined differences among groups by age, gender, education, and income. The results indicate increasing awareness of the topic, along with persistent barriers that limit broader adoption of sustainable practices.en
dc.format.extent3680010 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUdržitelná módacs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectSustainable fashionen
dc.subjectsustainabilityen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k udržitelné móděcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes towards Sustainable Fashionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUB0085_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam