Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorHorníková, Šárka
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:19Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156167
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza postojů veřejnosti k marketingu zaměřenému na podporu LGBTQ+ komunity. Práce se opírá o teoretické poznatky z oblasti spotřebitelského chování a marketingu cíleného na LGBTQ+ komunitu, přičemž blíže představuje historii reklamních kampaní s LGBTQ+ prvky i problematiku tzv. rainbow washingu. Cílem výzkumu bylo analyzovat postoje spotřebitelů k těmto kampaním a identifikovat faktory, které ovlivňují jejich přijetí či odmítnutí. Výzkum byl proveden formou elektronického dotazníku. Na základě shromážděných dat jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro firmy, které by chtěly LGBTQ+ prvky ve svých marketingových kampaních využít.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on the analysis of public attitudes towards LGBTQ+ marketing. It is based on theoretical concepts from the fields of consumer behavior and marketing aimed at the LGBTQ+ community. The thesis outlines the historical development of advertising campaigns featuring LGBTQ+ elements and addresses the issue of so-called rainbow-washing. The main goal of the research was to examine consumer perceptions of these campaigns and identify the key factors influencing their acceptance or rejection. The research was conducted via an online questionnaire. Based on the collected data, the thesis concludes with recommendations for companies seeking to incorporate LGBTQ+ themes into their marketing strategies.en
dc.format.extent7462363 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLGBTQ+ marketingcs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectrainbow-washingcs
dc.subjectLGBTQ+ marketingen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectrainbow-washingen
dc.titleAnalýza postojů veřejnosti k marketingu na podporu LGBTQ+cs
dc.title.alternativeAnalysis of Public Attitudes towards LGBTQ+ Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOR0542_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam