Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorHýžová, Pavlína
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:19Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156169
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na kulturní akce v Bystřici pod Hostýnem a na to, jak je vnímají místní obyvatelé. Cílem bylo zjistit, jaké typy akcí lidé navštěvují, jak jsou s nimi spokojeni a co by do budoucna rádi změnili nebo zlepšili. Ke sběru dat byl využit dotazník, který obsahoval jak uzavřené, tak i otevřené otázky. Výsledky ukázaly, že lidé mají o kulturní dění zájem, ale vnímají slabší propagaci a menší zapojení mladších generací. Práce přináší návrhy, které by mohly přispět k lepší komunikaci mezi městem a jeho obyvateli v oblasti kultury.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on cultural events in Bystřice pod Hostýnem and how they are perceived by local residents. The aim was to find out what types of events people attend, how satisfied they are with them and what they would like to change or improve in the future. A questionnaire was used to collect data, which included both closed and open questions. The results showed that people are interested in cultural events but perceive weaker promotion and less involvement of younger generations. The thesis offers suggestions that could contribute to better communication between the city and its inhabitants in the field of culture.en
dc.format.extent2192159 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectkulturacs
dc.subjectBystřice pod Hostýnemcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketing městcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcultureen
dc.subjectBystřice pod Hostýnemen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcity marketingen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel města s kulturním vyžitímcs
dc.title.alternativeResident Satisfaction Measurement with Cultural Activitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDoleželová, Petra
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHYZ0014_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam