Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorRežná, Natálie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156184
dc.description.abstractSociální sítě se stávají neodmyslitelnou součástí každodenního života moderní společnosti a mají zásadní vliv na způsob komunikace, získávání informací a trávení volného času. Cílem této diplomové práce je odhalit odlišnosti v chování uživatelů na sociálních sítích, identifikovat různé typy uživatelů a na základě těchto rozdílů vytvořit vhodnou typologii. Pro získání dat je využita kvantitativní výzkumná metoda v podobě dotazníkového šetření, která zkoumá různé aspekty používání těchto sociálních médií. Pozornost je věnována nejen času a způsobu využívání těchto platforem, ale také emocionálním a psychologickým dopadům na jedince. Na základě analýzy těchto dat jsou formulována konkrétní doporučení pro jednotlivé skupiny osob s cílem podpořit jejich uvědomělé, vyvážené a smysluplné používání sociálních sítí.cs
dc.description.abstractSocial media is becoming an integral part of everyday life in modern society and has a significant impact on the way people communicate, access information, and spend their free time. The aim of this thesis is to uncover differences in user behavior on social media, identify different user types, and based on these distinctions, develop an appropriate typology. To collect data, a quantitative research method in the form of a questionnaire survey is used, examining various aspects of social media use. Attention is paid not only to the time spent and ways of engaging with these platforms, but also to the emotional and psychological impacts on individuals. Based on the analysis of this data, specific recommendations are formulated for individual user groups in order to support their conscious, balanced, and meaningful use of social media.en
dc.format.extent5080208 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologie uživatelůcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectuser typologyen
dc.subjectsocial networsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleTypologie uživatelů sociálních sítícs
dc.title.alternativeTypology of Social Media Usersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanýšková, Tereza
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREZ0117_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam