Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoleželová, Petra
dc.contributor.authorGusyev, Yegor
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156186
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti Starbucks a na základě získaných zjištění navrhnout doporučení pro její optimalizaci a zefektivnění. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vymezena teoretická východiska marketingové komunikace, stejně jako historie a charakteristika firmy. V praktické části byla analyzována data získaná prostřednictvím online dotazníku. Získaná data byla zpracována a vyhodnocena pomocí statistického programu IBM SPSS Statistics a Microsoft Excel. Na základě výsledků výzkumu byly formulovány závěry a doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace společnosti Starbucks.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to analyze the marketing communication of the company Starbucks and, based on the findings, propose recommendations for its optimization and improvement. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part outlines the theoretical foundations of marketing communication, as well as the history and characteristics of the company. The practical part analyzes data obtained through an online questionnaire. The collected data was processed and evaluated using the statistical software IBM SPSS Statistics and Microsoft Excel. Based on the research results, conclusions and recommendations were formulated for optimizing Starbucks' marketing communication.en
dc.format.extent2884692 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStarbuckscs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectImagecs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectArchetypycs
dc.subjectKomunikační kanálycs
dc.subjectVnímánícs
dc.subjectStarbucksen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectImageen
dc.subjectBranden
dc.subjectArchetypesen
dc.subjectCommunication channelsen
dc.subjectPerceptionen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního řetězce kavárencs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of a Coffeehouse Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠotkovský, Ivan
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGUS0014_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam