Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoleželová, Petra
dc.contributor.authorByvaltceva, Elizaveta
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156187
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem spotřebitelských recenzí na rozhodovací proces při nákupu kosmetických produktů. Cílem práce je identifikovat, jakým způsobem recenze ovlivňují chování spotřebitelů, a na základě výsledků formulovat doporučení pro praxi. Teoretická část se věnuje definici spotřebitele, modelům spotřebitelského chování a významu recenzí v kontextu digitálního prostředí. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, které analyzuje vnímání recenzí. Ke zpracování a vyhodnocení získaných dat byl využít statistický software IBM SPSS Statistics.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis examines the influence of consumer reviews on the decision-making process when purchasing cosmetic products. The aim of the thesis is to identify how reviews affect consumer behavior and to formulate practical recommendations based on the findings. The theoretical part focuses on the definition of the consumer, models of consumer behavior, and the importance of reviews in the context of the digital environment. The practical part is based on a questionnaire survey analyzing the perception of reviews. The collected data were processed and evaluated using the statistical software IBM SPSS Statistics.en
dc.format.extent2209128 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova: recenzecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectonline recenzecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectrozhodovací proces.cs
dc.subjectKeywords: reviewsen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectpurchasing decision-makingen
dc.subjectonline reviewsen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectdecision-making process.en
dc.titleVliv recenzí na rozhodování spotřebitele při nákupu kosmetikycs
dc.title.alternativeThe Impact of Reviews on Consumer’s Cosmetics Purchasing Decisionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠotkovský, Ivan
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBYV0006_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam