Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČvančarová, Zuzana
dc.contributor.authorMana, Jiří
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:22Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156191
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat konkurenceschopnost vybrané společnosti XY s.r.o, působící v e-commerce oblasti hobby a profesionálního nářadí. Výzkum je postaven na kombinaci teoretických poznatků a aplikovaných analytických nástrojů jako jsou PEST analýza, SWOT analýza, Metoda párového srovnání, BCG analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Z provedené analýzy vyplývá, že společnost disponuje předpoklady pro úspěšný rozvoj a upevnění pozice na trhu, a to především díky vysoké kvalitě produktového portfolia a vysoké kvalitě nabízených služeb. Mezi klíčové oblasti je pak využití online marketingu a využití moderních technologií. Práce přináší konkrétní doporučení, jejichž implementace může pomoci podniku v rozvoji a úspěchu.cs
dc.description.abstractThe main aim of this bachelor's thesis is to analyze the competitiveness of the selected company XY inc. which is operating in the e-commerce sector of hobby and professional tools. The research is based on a combination of theoretical knowledge and applied analytical tools such as PEST analysis, SWOT analysis, Paired comparison method, BCG analysis and Porter's Five Forces Analysis. Analyze has been made and shows that the company has the potential for successful development and strengthening of its market position, mainly due to the high quality of its product portfolio and the high standard of its services. Key areas include the utilization of online marketing and modern technologies. bachelor thesis provides specific recommendations, whose implementation could help the company in its growth and success.en
dc.format.extent1293827 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectmalé a střední podnikycs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectBCG analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectMetoda párového srovnánícs
dc.subjecthobby nářadícs
dc.subjectprofesionální nářadícs
dc.subjectCompanyen
dc.subjectBusinnesen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectsmall and medium-sized enterprisesen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectBCG analysisen
dc.subjectPorter's Five Forces Analysisen
dc.subjectPaired comparison methoden
dc.subjecthobby toolsen
dc.subjectprofesional toolsen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti e-shopu v oblasti hobby a profesionálního nářadícs
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitiveness of the E-shop in the Field of Hobby and Profesional Toolsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHumlová, Vlasta
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAN0167_EKF_B0413A050012_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam