Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČvančarová, Zuzana
dc.contributor.authorBury, Oliver
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:22Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156194
dc.description.abstractato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu možností expanze české výrobní společnosti Sapekor s.r.o. na zahraniční trh, konkrétně do Francie. Práce nejprve představuje teoretická východiska spojená se vstupem firem na zahraniční trhy, včetně analýzy rizik a forem obchodních vztahů. Dále je detailně popsána samotná firma, její výrobní zaměření, obchodní strategie a ekonomická situace. Praktická část je založena na komplexních analýzách vnějšího a vnitřního prostředí firmy, zejména pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, BCG matice a SWOT analýzy. Na základě těchto výstupů je navržen plán expanze včetně ekonomického zhodnocení, z něhož vyplývá, že vstup na francouzský trh je při správném nastavení marketingu a obchodního zastoupení realistický a potenciálně přínosný.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the possibilities of expansion of the Czech manufacturing company Sapekor s.r.o. to the foreign market, specifically to France. The thesis first presents the theoretical background related to the entry of companies into foreign markets, including the analysis of risks and forms of business relationships. Next, the company itself, its production focus, business strategy and economic situation are described in detail. The practical part is based on comprehensive analyses of the firm's external and internal environment, in particular using PEST analysis, Porter's five forces analysis, BCG matrix and SWOT analysis. On the basis of these outputs, an expansion plan is proposed, including an economic evaluation, which shows that entry into the French market is realistic and potentially profitable with the right marketing and dealership setup.en
dc.format.extent1404396 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectexpanzecs
dc.subjectzahraniční trhcs
dc.subjectSapekorcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectstrategický rozvojcs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectveřejný sektorcs
dc.subjectherní prvkycs
dc.subjectcertifikacecs
dc.subjectexportcs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectFranciecs
dc.subjectpodnikatelské prostředícs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectexpansionen
dc.subjectforeign marketen
dc.subjectSapekoren
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectstrategic developmenten
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectpublic sectoren
dc.subjectgame elementsen
dc.subjectcertificationen
dc.subjectexporten
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectFranceen
dc.subjectbusiness environmenten
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.titleNávrh plánu expanze výrobní firmy na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeProposal for an Expansion Plan for a Production Company to the Foreign Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSchwarzová, Jana
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUR0260_EKF_B0413A050012_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam