Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorCieslarová, Natálie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:23Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156196
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů v oblasti kosmetiky. Cílem práce je zjistit, jaké typy obsahu nejvíce motivují respondenty k nákupu kosmetiky, a zda v nich hraje roli věk spotřebitelů a míra důvěry v influencery. Teoretická část je založená na literární rešerši, která se věnuje influencer marketingu a charakteristice trhu s kosmetikou. Praktická část analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, realizovaném prostřednictvím online dotazníkového šetření. V rámci analýzy jsou testovány stanovené hypotézy a vyhodnocená data 162 respondentů. Na základě zjištěných dat jsou v závěru práce formulovány odpovědi na výzkumné otázky a navržena doporučení pro influencery a firmy.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on influencer marketing and it´s impact on consumer purchasing behavior in the cosmetics industry. The aim of this thesis is to identify which types of content most strongly motivate respondents to purchase cosmetics and whether factors such as consumer age and trust in influencers play a role in preferred content. The theoretical part is based on a literature review, focusing on influencer marketing and the characteristics of the cosmetics market. The practical part analyzes the results of a quantitative study conducted through an online questionnaire survey. The analysis tests predefined hypotheses and evaluates data collected from 162 respondents. Based on the findings, the thesis formulates answers to the research questions and provides recommendations for influencers and companies aiming to use influencer marketing more effectively.en
dc.format.extent4031572 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitel kosmetickýcs
dc.subjectprůmyslcs
dc.subjecttypy obsahucs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcosmetics industryen
dc.subjectcontent typesen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectpurchasing decisionen
dc.titleVliv influencer marketingu na spotřebitelské chování na trhu kosmetických produktůcs
dc.title.alternativeThe Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour in the Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSzturc Káňová, Martina
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCIE0132_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam