Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorKrišicová, Zuzana
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:24Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:24Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156203
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v digitální komunikaci basketbalového klubu NH Ostrava. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak fanoušci basketbalového klubu NH Ostrava vnímají využívání umělé inteligence v digitální komunikaci klubu, a do jaké míry jsou ochotni přijmout textový a vizuální obsah vytvořený pomocí této technologie. Teoretická část se věnuje digitální komunikaci na sociálních sítích, specifikům komunikace ve sportovním prostředí a vlivu umělé inteligence. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření mezi fanoušky klubu. Výsledky ukázaly, že umělá inteligence má potenciál zefektivnit tvorbu obsahu, přičemž AI texty a vizuály byly v mnoha případech hodnoceny lépe než ty vytvořené člověkem. Současně se však ukázalo, že fanoušci oceňují lidský přístup, autenticitu a důvěryhodnost. Jako optimální řešení se proto jeví kombinace výstupů umělé inteligence a lidské úpravy, která může klubu pomoci vytvářet atraktivní, efektivní a důvěryhodný obsah.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the possibilities of using artificial intelligence in the digital communication of the basketball club NH Ostrava. The aim of this diploma thesis was to find out how the fans of the basketball club NH Ostrava perceive the use of artificial intelligence in the club’s digital communication and to what extent they are willing to accept textual and visual content created with the help of this technology. The theoretical part deals with digital communication on social networks, the specifics of communication in the sports environment, and the influence of artificial intelligence. The practical part includes a questionnaire survey conducted among the club’s fans. The results showed that artificial intelligence has the potential to streamline content creation, with AI-generated texts and visuals being evaluated more positively in many cases than those created by humans. At the same time, it was found that fans value a human approach, authenticity, and trustworthiness. Therefore, the optimal solution appears to be a combination of AI outputs and human editing, which can help the club create attractive, effective, and trustworthy content.en
dc.format.extent2945532 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectdigitální komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectbasketbalový klubcs
dc.subjectvizuální obsahcs
dc.subjecttextový obsahcs
dc.subjectfanoušcics
dc.subjectNH Ostravacs
dc.subjectAI nástrojecs
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectdigital communicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectbasketball cluben
dc.subjectvisual contenten
dc.subjecttextual contenten
dc.subjectfansen
dc.subjectNH Ostravaen
dc.subjectAI toolsen
dc.titleVyužitie umelej inteligencie v digitálnej komunikácii basketbalového klubusk
dc.title.alternativeVyužití umělé inteligence v digitální komunikaci basketbalového klubucs
dc.title.alternativeThe Use of Artificial Intelligence in the Digital Communication of a Basketball Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBabjak, Peter
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRI0305_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam